Printmore har e-mærket - blækpatroner & tonere til stærke priserPrintmore Betalingskort - blækpatroner & tonere til stærke priser

Printmore på Twitter - blækpatroner & tonere til stærke priser Printmore på Facebook - blækpatroner & tonere til stærke priser Printmore på Google Plus - blækpatroner & tonere til stærke priser


Kurv : 0 varer
Din kurv er tom!

Denne side anvender Cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer.

Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Jeg accepterer

Salgs & Leveringsbetingelser

Indhold:

  1. Betaling
  2. Priser
  3. Fragt / Fremsendelse
  4. Levering
  5. Modtagelse
  6. Defekte varer
  7. Retur / Fortrydelse
  8. Garanti / Reklamationsret
  9. Ejendomsforhold
  10. Forbehold og ansvarsfraskrivelse
  11. Erhvervskunder
  12. Afgivelse af ordre
  13. Øvrige informationer
  14. Persondatapolitik
  15. Klageret

1.Betalinger

Kortbetalinger
På Printmore.dk kan du betale med Dankort, Visa dankort, Visa kreditkort, Visa Elektron og Mastercard., og via bankoverførsel (Er ikke omfattet af indsigelsesordninger).
Hvis du betaler med Dankort eller andre kreditkort, bliver fakturabeløbet trukket på dit kreditkort, når varerne afsendes.

Erhvervskunder /ERN kunder /Offenlige virksomheder
Efter nærmere aftale kan betalinger foretages ved bankoverførsler til vores konto 0757 7575609835(med bankoverførelse). Ordren bliver sendt, når fakturabeløbet er gået ind på vores bankkonto. 

2.Priser

Alle priser er dagspriser og opdateres løbende og vises altid incl. moms.

Der tages forbehold for: prisstigninger, valutaændringer, force majeure, afgiftsændringer, udsolgte varer og trykfejl.

3. Fragt og Fremsendelse

Fragtprisen bliver oplyst inden du godkender din bestilling. Prisen afhænger af, hvilke varer du bestiller, da fragtprisen afhænger af varens vægt.

Alle varer sendes med Post Danmark. Med Post Danmark leveres varen normalt dagen efter afsendelse.

Vare sendes billigst muligt efter forsendelsens vægt, dog således at forsendelse på kr. 750,00 og derover altid sendes som pakke.

Maxibrev

 

Vægt Højst 250 g

kr. 36,00

Vægt Højst 500 g

kr. 40,00

Vægt Højst 1000 g

kr. 55,00

Du kan vælge mellem at benytte pakke med omdeling og pakke uden omdeling til følgende priser:

Pakker med omdeling

 

Vægt Højst 5 kg

kr. 75,00

Vægt Højst 10 kg

kr. 99,00

Vægt over 20 kg

kr. 129,00

Pakker uden omdeling t. Private

Vægt højest 5 kg                         kr.   55,00

Vægt højest 10 kg                       kr.   65,00

Vægt højest 20 kg                       kr.   99,00


Vores leveringstid er den afsendelsestid vi forventer.

4.Levering

Vores normale leveringstiden er mellem 1-3 dage - i nogle tilfælde ved ikke lagervarer hos os eller vores leverandør kan der gå længere tid.

Der tages forbehold for evt. varer i restordre ved producenten.

Printmore.dk kan ikke gøres ansvarlig for forsinkelse af leverancer fra vores leverandører, transportskader og fabrikationsfejl i produkter.

Levering af varer anses for sket, når Post Danmark har leveret varen på bestillingsadressen, og kunden har modtaget varen. Vælges det, at varen må stilles, har kunden selv ansvaret for varen, så snart Post Danmark har stillet varen på modtageradressen. Skulle kunden ikke være der til at modtage en vare, som ikke må stilles, vil Post Danmark advisere via en seddel i postkassen med oplysninger om hvor varen kan afhentes. Evt. uafhentede pakker som returneres til Printmore.dk af Post Danmark som ej afhentet, kan genfremsendes mod betaling af ekstra forsendelsesomkostninger.

5.Modtagelse

Når du har modtaget dine varer, skal du sammenholde disse med bestillingsbekræftelsen. Vi anbefaler på det kraftigste at man kontrollerer varen/pakken for transportskader inden kvittering for modtagelsen.

Såfremt der er skade på en vare gøres indsigelse overfor transportfirmaet på stedet.. Kvittering for modtagelsen er det samme som at sige, at varen er i orden!

Har kunden givet tilladelse til at pakken må stilles, kan der forekomme tvivlsspørgsmål om hvornår en evt. skade på produktet er sket. Vi anbefaler kun at dette benyttes på produkter der ikke er særligt skrøbelige. Der vil således kunne opstå situationer hvor et produkt ikke kan erstattes.

Er varen/emballagen beskadiget, kan du enten nægte modtagelse, hvorefter Post Danmark tager pakken med retur. Vi skal herefter kontaktes. Du kan også modtage pakken, men kvittere på forsendelseskvitteringen "Modtaget med forbehold" og indholdet af pakken kan tjekkes efter Post Danmark er gået. Opdager du først skaden, efter du har åbnet pakken, skal du henvende dig på det lokale postkontor, transportøren eller hos os.

Er pakken sendt med Post Danmark skal du henvende dig på det lokale postkontor eller hos os, hvis (1) der er mangler i pakken (2) indholdet er beskadiget.

Det er vigtigt at emballagen bevares for evt. senere besigtigelse af transportør.

Synlige defekter eller mangler skal anmeldes til Printmore.dk på leveringsdagen eller senest dagen efter! Senere henvendelser kan medføre at sagen afvises af transportfirmaet.

6. Defekte varer

Printmore dækker transportomkostninger i forbindelse med fejlleverede varer ved forsendelse via Post Danmark. Har du fået en fejlleveret varer opfordrer vi til at man kontakter os.

Vi ombytter og sender naturligvis en ny vare med det samme, når vi har modtaget den fejlleverede vare, medmindre andet er aftalt!

Som hjælp til vores returafdeling, læg venligst en kopi af faktura / ordrebekræftelsen i kassen sammen med varen.

7. Retur / Fortrydelse

7.1 Fortrydelse

Skulle du fortryde dit køb, kan alle varer returneres inden 14 dage efter modtagelse og du få dine penge tilbage fratrukket forsendelsesomkostningerne.

7.2 Tilbagelevering

Dine varer skal tilbageleveres i væsentlig samme stand og mængde som ved modtagelsen.

For produkter hvor emballagen er i fast materiale, papkasse med logo eller print, samt plomberede kasser (med plast omkring), gælder følgende.:
Originalemballagen skal altid returneres i en stand, der gør et videresalg muligt, idet der på emballagen er anvist brugbare oplysninger om produktets anvendelse såvel som mål/værdier, som er nødvendig info for vores kunder. Da der ikke kan skaffes ny emballage til produkterne, har emballagen væsentlig værdi for produktet og skal derfor med retur i ubeskadiget stand. Det er derfor vigtigt, at der ikke sættes tape eller andre klistermærker direkte på original emballage, der må heller ikke skrives direkte på original emballagen. Er emballagen ikke med retur eller er emballagen beskadiget, er betingelserne for fortrydelsesretten ikke opfyldt.

7.3 Specialfremstillede varer

Specialfremstillede varer, dvs. varer, som er fremstillet specielt til dig, tages ikke retur. Vi fremsender altid en ordrebekræftelse på disse produkter inden ordren sættes igang, hvor kunden accepterer, at der ikke er returret på produktet.

7.4 Modtagelse af varen

Hvis du fortryder dit køb, inden du modtager varen, skal du blot nægte modtagelse af varen. Du skal dog være opmærksom på, at returfragten påhviler dig. Denne returfragt er ikke nødvendigvis den samme som du har givet for at få varen sendt til dig.

7.5 Returnering

Varer, der returneres UFRANCO eller på efterkrav, nægtes modtagelse uden forudgående aftale. Kunden har selv ansvaret for at varen kommer frem i hel stand.

Vores adresse for returnering kan ses nederst på denne side.

Sendes varen med Post Danmark skal den sendes "med omdeling", gør den ikke det vil pakken komme retur.

8. Garanti / Reklamationsret

Som privatforbruger har man to års reklamationsret, med mindre producenten selv giver yderligere garanti på produktet, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget.

Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, skal varen sendes til os hvorefter vi reparerer varen.

Skyldes fejlen betjeningsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, vil reparationen blive faktureret kunden.

Returadresse nederst på denne side.

9. Ejendomsforhold

Printmore.dk forbeholder sig ejendomsretten til leverede varer, indtil hele købesummen er betalt fuldt ud.

10. Forbehold og ansvarsfraskrivelse

Printmore.dk tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører, med mindre andet følger af dansk rets ufravigelige regler.

11. Erhvervskunder

Er du erhvervskunde, tages skaffevarer ikke retur. (Skaffevarer er defineret som varer med en leveringstid over 3 dage).

Lagervarer pålægges et returgebyr på 30% (indtil 14 dage efter købet). Herefter kan varen ikke returneres.

Med mindre andet er aftalt ydes erhvervsdrivende alene 12 måneders reklamationsret, idet evt. reklamation skal ske straks en fejl eller mangel konstateres. Erhvervsdrivende har pligt til at foretage en sådan undersøgelse af en købt vare, som ordentlig forretningsbrug kræver. Parterne har i medfør af Retsplejelovens § 245 aftalt, at evt. retstvister imellem parterne skal foregå ved Retten i Kolding.

12. Afgivelse af ordre

Når du har afgivet en varebestilling via vores webshop, vil vores system automatisk sende dig en e-mail, hvoraf det fremgår, hvilke produkter du har bestilt.

Du skal være opmærksom på, at det automatiske svar (via e-mail) IKKE er en juridisk bindende ordrebekræftelse, hvorved en aftale er indgået. Der er alene tale om en elektronisk kvittering for modtagelse af din bestilling. Printmore.dk har derfor mulighed for at annullere bestillingen som følge af trykfejl, tekniske problemer, leveringssvigt og lignende situationer.

Ordren kan altid følges online via vores kundecenter. Her kan faktura udskrives samt leveringstider kan følges.

13. Øvrige informationer

Vi henviser til vores kundeservice for nærmere info omkring sikkerhed ved betaling, hvordan du handler og ofte stillede spørgsmål.

Alle aftaler med Printmore.dk indgås på dansk.

Returadresse:

Printmore.dk
Idasvej 4
7000 Fredericia

14. Persondatapolitik

Erklæring

Printmore.dk videregiver ikke informationer ang. vores kunder til tredjemand for direkte marketing eller lignende.

Alle aftaler med Printmore.dk indgås på dansk.

Vi vider giver følgende til vores leverandører for at den kan sende varen til dig. Navn, adresse, postnummer og telefon nummer. Ikke yderligere oplysninger vider gives.

Hvilke informationer indsamler vi?

Printmore opsamler informationer om dig som kunde på forskellige sider. Hovedsageligt sker dette dog på vores bestillingsside, hvor telefonnummer, navn, adresse, e-mail er krævet, for at vi vil modtage en ordre. Det skal kraftigt pointeres, at vi IKKE opbevarer evt. afgivne Dankortnumre, men alene en kvittering fra Nets / Teller (tidl.PBS), som gør, at vi kan trække et beløb, der er mindre end eller lig med det beløb, du har accepteret. Siden benytter som alle forretninger, der er programmeret i ASP, cookies. Cookien benyttes udelukkende til at holde indkøbskurvene adskilt på serveren.

Hvorfor skal jeg afgive oplysninger?

Årsagen til, at vi samler information er, at dette er en nødvendighed for, at vores lager kan sende dig varer. Vi bruger din E-mail og dit telefonnummer, så vi evt. kan kontakte dig for at formidle information angående din ordrestatus.

Kan man begrænse den mængde information, der skal afgives?

Det er desværre ikke muligt at begrænse mængden af de informationer, der afgives til os, da vi mener, det er et absolut minimum, der kræves.

Hvor længe opbevares opsamlede oplysninger?

De informationer, som opsamles på vores hjemmeside, gemmes i mindst 5 år, af hensyn til at kunne yde garanti og opfylde regnskabslovens krav.

Cookies

På Printmore.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionaliteter, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du har altid mulighed for at slette cookies fra din computer. Det kan fx gøres på følgende måde: I Internet Explorer 8 slettes cookies under menuen "Funktioner" -> "Internetindstillinger" -> under punktet browserdata trykkes på slet. Herefter kammer en fane hvor man kan sætte flueben i slet cookies og trykke på slet.

Statistik

Logst

15. Klageret.

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Printmore til mailadressen: Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. . Hvis ikke det lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelses Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk . Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her:   http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

 

.